Inside AdWords Greece
Το επίσημο blog της Google Ελλάδος με πληροφορίες, συμβουλές και νέα για το Adwords
Βελτιωμένες καμπάνιες: Νέα εργαλεία προσφορών και προσαρμογές προσφορών για κινητά
Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013
Σήμερα, οι χρήστες είναι συνεχώς συνδεδεμένοι και πραγματοποιούν αναζητήσεις από όλα τα είδη συσκευών.
Οι διαφημιζόμενοι αναζητούν τρόπους να προσεγγίσουν άτομα με διαφημίσεις οι οποίες είναι σχετικές με τα στοιχεία των χρηστών, όπως την τοποθεσία τους, την ώρα της ημέρας και τη συσκευή που χρησιμοποιούν
. Με μια
βελτιωμένη καμπάνια
, μπορείτε εύκολα να διαφοροποιήσετε τις προσφορές σας για διάφορες συσκευές, τοποθεσίες και ώρες της ημέρας – όλα στα πλαίσια μίας μόνο καμπάνιας.
Παράδειγμα: Ένας έμπορος λιανικής πώλησης πολλαπλών καναλιών θέλει να προσεγγίσει άτομα, που βρίσκονται κοντά στα καταστήματά του και πραγματοποιούν αναζητήσεις για "προμήθειες για πάρτι”. Χρησιμοποιώντας προσαρμογές προσφοράς, με τρεις απλές καταχωρίσεις, μπορεί να υποβάλει κατά 50% υψηλότερες προσφορές για άτομα που πραγματοποιούν αναζήτηση από μικρή απόσταση, κατά 20% χαμηλότερη για αναζητήσεις το σαββατοκύριακο και κατά 25% υψηλότερες για αναζητήσεις από smartphone.
Προσαρμογές προσφορών
Με μια βελτιωμένη καμπάνια, ξεκινάτε με τον ορισμό των προεπιλεγμένων προσφορών
οι οποίες προσεγγίζουν όλες τις συσκευές. Έπειτα, μπορείτε να ορίσετε τις
προσαρμογές προσφορών
για να αυξήσετε ή να μειώσετε τις προσφορές σας για κινητές συσκευές και για διαφορετικά στοιχεία χρηστών
–
όπως τοποθεσία και ώρα της ημέρας. Ορίζοντας υψηλότερες προσφορές, όποτε και όπου είναι πιο πιθανό να ικανοποιήσετε την πρόθεση ενός πελάτη, μπορείτε να αυξήσετε την
προβολή της διαφήμισής
σας και να έχετε περισσότερες δυνητικές επισκέψεις και πωλήσεις. Ορίζοντας χαμηλότερες προσφορές για στοιχεία χρηστών, όπου η ποιότητα των δυνητικών πελατών σας ή η μέση αξία παραγγελίας είναι χαμηλότερη, μπορείτε να βελτιώσετε την απόδοση της επένδυσής σας (ROI), παρόλο που ενδέχεται να δείτε λιγότερες επισκέψεις και χαμηλότερες συνολικές πωλήσεις.
Οι προσφορές για συσκευές με μεγαλύτερες οθόνες, όπως επιτραπέζιοι υπολογιστές, φορητοί υπολογιστές και tablet, είναι ομαδοποιημένες στις βελτιωμένες καμπάνιες.
Εμείς και άλλοι του κλάδου βλέπουμε ότι η συμπεριφορά των χρηστών είναι παρόμοια για αναζητήσεις σε αυτές τις μεγαλύτερες συσκευές, κι έτσι, η συνολική απόδοση διαφημιζόμενων είναι παρόμοια για τέτοιες συσκευές.
Οι προσαρμογές προσφοράς συνδυάζονται με πολλαπλασιασμό. Εάν ορίσετε πολλαπλές προσαρμογές προσφοράς με βάση την τοποθεσία, θα εφαρμόζονται αυτές με την πιο συγκεκριμένη προσαρμογή.
Συνεχίζοντας το παραπάνω παράδειγμα: Η μέγιστη προσφορά CPC του εμπόρου λιανικής πώλησης για τη λέξη-κλειδί [προμήθειες για πάρτι] είναι €1. Όταν κάποιος πραγματοποιεί αναζήτηση για “προμήθειες για πάρτι” σε ένα smartphone, σε κοντινή απόσταση από το κατάστημα, την Τετάρτη, τότε θα εφαρμόζονται όλες οι προσαρμογές προσφοράς που έχουν οριστεί για την τοποθεσία, την ώρα και για κινητά. Έτσι, η προσφορά CPC αυτού του εμπόρου λιανικής πώλησης, για αυτήν τη συγκεκριμένη αναζήτηση, θα προσαρμοστεί ως εξής: €1,50 (€1 x (100% + 50%) x (100% - 20%) x (100% + 25%) = €1,50).
Η διεπαφή του AdWords διαθέτει ένα εργαλείο υπολογισμού, για να σας δείξει τον τρόπο με τον οποίο οι πολλαπλές προσαρμογές προσφοράς μπορούν να συνδυαστούν για να επηρεάσουν τις προσφορές σας.
Εκτίμηση των κινητών και ορισμός προσαρμογής προσφοράς για κινητά
Οι χρήστες μπορούν να εκτελέσουν ένα ευρύ φάσμα ενεργειών στα smartphone. Εκτός από την άμεση αγορά από τον ιστότοπο για κινητά, οι πελάτες ενδέχεται να τηλεφωνήσουν στην επιχείρησή σας, να κάνουν κλικ στις οδηγίες κατεύθυνσης για να επισκεφτούν ένα κατάστημα, να κάνουν λήψη μιας εφαρμογής ή ακόμη να πραγματοποιήσουν μετατροπή σε άλλη συσκευή αργότερα. Παρ΄ όλα αυτά, η παραδοσιακή αναφορά μετατροπών στο διαδίκτυο ενδέχεται να μην εμφανίζει την πλήρη διαδρομή των καταναλωτών στις διάφορες συσκευές και, επομένως, ίσως οδηγήσει σε υποτίμηση της αξίας των κινητών. Οι έμπειροι επαγγελματίες του μάρκετινγκ εξετάζουν σε βάθος, για να αξιολογήσουν την αξία που φέρνουν τα κινητά στην επιχείρησή τους. Δείτε ως παράδειγμα πώς το Radio Shack, ένας μεγάλος έμπορος λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών ειδών πολλαπλών καναλιών, διαμορφώνει τη στρατηγική μέτρησης και προσφορών για κινητά
εδώ
.
Με μια βελτιωμένη καμπάνια, μπορείτε να επιλέξετε μια προσαρμογή προσφοράς για κινητά, για να επηρεάσετε τη θέση της διαφήμισής σας, τα κλικ και τα κόστη για τις κινητές συσκευές. Για να αποκτήσετε μια καλύτερη αντίληψη των δυνατοτήτων, ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα του τρόπου με τον οποίο οι διαφημιζόμενοι ορίζουν τις προσφορές τους για κινητά ως ποσοστό των προσφορών για επιτραπέζιους υπολογιστές κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών (
τα πραγματικά CPC ενδέχεται να διαφέρουν
).
·
Κατά μέσο όρο, οι διαφημιζόμενοι στον τομέα της λιανικής πώλησης στην Αυστραλία ορίζουν προσφορές για κινητά σε ποσοστό 103% των επιτραπέζιων υπολογιστών.
·
Κατά μέσο όρο, οι διαφημιζόμενοι στον κτηματομεσιτικό τομέα στις ΗΠΑ ορίζουν προσφορές για κινητά σε ποσοστό 91% των επιτραπέζιων υπολογιστών.
·
Κατά μέσο όρο, οι διαφημιζόμενοι στον ταξιδιωτικό τομέα στον Καναδά ορίζουν τις προσφορές για κινητά σε ποσοστό 88% των επιτραπέζιων υπολογιστών.
Με κάθε καμπάνια που αναβαθμίζετε σε βελτιωμένη καμπάνια, θα βλέπετε την εκτιμώμενη μεταβολή για τις εμφανίσεις, τα κλικ και τα κόστη ανάλογα με την προσαρμογή προσφοράς για κινητά. Η προτεινόμενη προσαρμογή προσφοράς εμφανίζει τις προσφορές
παρόμοιων διαφημιζόμενων
για κινητά σε σύγκριση με άλλες συσκευές.
Έμπειροι επαγγελματίες του μάρκετινγκ στον τομέα της αναζήτησης γνωρίζουν ότι οι προσφορές αποτελούν έναν από τους πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν τη συνολική απόδοση της καμπάνιας, μαζί με τις λέξεις-κλειδιά, τις διαφημίσεις, τις επεκτάσεις και τις σελίδες προορισμού. Επομένως, αφού ορίσετε την προσαρμογή προσφοράς για κινητά, κάντε ανά τακτικά χρονικά διαστήματα μετρήσεις των αποτελεσμάτων σας και πραγματοποιήστε αλλαγές εφόσον απαιτείται ώστε να εκπληρώνετε καλύτερα τους στόχους της καμπάνιας σας.
Σχόλια
Θέλουμε να πετύχετε με το AdWords, για αυτό μας ενδιαφέρει πολύ να λάβουμε τα σχόλιά σας. Καθώς ξεκινάτε τη χρήση των βελτιωμένων καμπανιών, μοιραστείτε τις σκέψεις σας μαζί μας
χρησιμοποιώντας αυτήν τη φόρμα
, έτσι ώστε να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε το προϊόν.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Ετικέτες
#GoogleDemoDay
+1
Αλλαγές μεγάλης κλίμακας
Αλλαγές στο Adwords
Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας Επιχείρησης
Ανακοινώσεις
Αναφορά μεριδίου εμφάνισης (IS)
Αναφορα Πληροφορίες Δημοπρασίας
Αναφορές
Αντιστοιχία Πελατών
Απόδοση διαφημίσεων
αποκριτικές διαφημίσεις
Αρνητικές λέξεις-κλειδιά
Αύξηση Πωλήσεων
Αυτόματες Πληρωμές
Αυτόματη Στρατηγική Υποβολής Προσφορών
αυτόματη υποβολή προσφορών
Αυτοματοποιημένοι Κανόνες
Αυτοματοποίηση Προσφορών
Βασικές έννοιες
Βέλτιστες Πρακτικές
Βελτιστοποίηση Λογαριασμού
βελτιωμένες καμπάνιες
Γιορτές
Δεδομένα Επιχείρησης
Δείκτη ποιότητας
Δείκτης Ποιότητας
Δημιουργία λίστας διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πελατών
Δημογραφικά Στοιχεία
Διαγωνισμός
Διαδικτυακά σεμινάρια
Διαδραστικές παρενθετικές διαφημίσεις
Διαφημίσεις
Διαφημίσεις Αναζήτησης
Διαφημίσεις βίντεο
Διαφημίσεις βίντεο και εφαρμογών
Διαφημίσεις δοκιμαστικής προβολής
διαφημίσεις κλικ για μήνυμα
Διαφημίσεις προβολής
διαφημίσεις σε ροή
Διαφημίσεις Gmail
Διαφημίσεις TrueView Discovery
Διαφήμιση με εικόνα
Διαφημιστικές Εταιρείες
Διαχείριση καμπάνιας
Διεπαφή
διευρυμένες διαφημίσεις με κείμενο
Δίκτυο Εμφάνισης
Δομή λογαριασμού
Δυναμικές Διαφημίσεις
Δυναμικές Διαφημίσεις Αναζήτησης
Έγκριση διαφημίσεων
Είδη Κοινού
Είδη Κοινού Εντός της Αγοράς
Εισαγωγή δεδομένων
εισαγωγή λέξης-κλειδιού
εισηγμένες μετατροπές τηλεφωνικών κλήσεων
Εκτιμητής Επισκεψιμότητας
εμπειρία σελίδας προορισμού
Ενδιαφέροντα
Ενημερώσεις
Εξαργύρωση κωδικού προσφοράς
Εξυπηρέτηση για AdWords
Έξυπνες καμπάνιες δικτύου προβολής
Εορταστική Περίοδος
Επαναληπτικό Μάρκετινγκ
Επεκτάσεις Διαφημίσεων
επεκτάσεις δομημένου αποσπάσματος
επεκτάσεις μηνυμάτων
Επεκτάσεις Προώθησης
Επεκτάσεις τοποθεσιών
Επιρροή Aπόφασης
Εργαλεία για δυναμικούς χρήστες
εργαλεία για παραγωγικότητα
Εργαλεία Μαζικής Επεξεργασίας
Εργαλεία Προσαρμογής Διαφημίσεων
Εργαλεία AdWords
Εργαλείο δημιουργίας διαφημίσεων προβολής
Εργαλείο Λέξεων-Κλειδιών
Εργαλείο Προεπισκόπησης Διαφημίσεων
Εργαλείο Σχεδιασμού Λέξεων-Κλειδιών
Εργαλείο τοποθετήσεων
Εφαρμογή AdWords
Ιστορίες Επιτυχίας AdWords
Ιστορικό Αλλαγών
Καθολικές καμπανιες εφαρμογών
Καθολικές καμπάνιες εφαρμογών
Καθολικών καμπανιών εφαρμογών
Καινοτομίες στη Διαφήμιση
Καμπάνια Βίντεο
καμπάνια για κλήσεις
Κάρτες Επισκόπησης
Κατάταξη Διαφήμισης
Κέντρο Βοήθειας AdWords
Κινητά
Κοινόχρηστη Βιβλιοθήκη
κοντινές παραλλαγές
Λέξεις-Κλειδιά
λίστες κοινού
Λίστες Τύπων
Μερίδιο Εμφάνισης (IS)
Μέση Θέση
Μετατροπές
Μέτρηση μετατροπών
Μη Αυτόματες Πληρωμές
Μη έγκυρα κλικ
μη έγκυρη επισκεψιμότητα
Μηνιαία Τιμολόγιση
Μηνύματα προώθησης
Μηχανική Εκμάθηση
Μορφές Διαφημίσεων
Νέα Εμπειρία AdWords
νέες δυνατότητες
Νέες λειτουργίες
Ομάδες διαφημίσεων
όριο συχνότητας
Όροι Αναζήτησης
Παρακολούθηση
Παρακολούθηση Μετατροπών (Conversion Tracking)
Πολιτικές Διαφημίσεων
Ποσοστό Επικάλυψης
Ποσοστό Υψηλότερης Θέσης
Πρόγραμμα συνεργατών YouTube
προγραμματισμός Διαφημίσεων
Προσαρμογές Προσφοράς
Προσαρμοσμένα Είδη Κοινού
Προσαρμοσμένα λειτουργικά σε κλίμακα
Σημαντική Ανακοίνωση
Στόχευση
στόχοι
Στόχοι Μάρκετινγκ
Στρατηγική Προσφοράς
Συμβουλές
Συμβουλές Βελτιστοποίησης
συνάφεια διαφημίσεων
Συναφή Είδη Κοινού
Σύνδεσμοι ιστοτόπων
Συνεντεύξεις
τηλεφωνιές κλήσεις
Τιμολόγια
Τροποποιητής Ευρείας Αντιστοίχισης
Τρόπος Πληρωμής
Τύπος αντιστοίχισης
Φόρουμ
Χάρτες Google
Accelerated Mobile Pages
AdMob
AdSense
AdWords
AdWords API
AdWords Conversion Import for Salesforce
AdWords Editor
AdWords for Video
AdWords Mobile App
Agency Interviews
Android
Attribution Model
Audience
AutoDirector
Automated rules
Best Practices
Call Conversions
CPA-στόχος
CPC
CPM
Cross-device conversions
CTR
Customer Match
Demographic
End Screens
Entepreneurs
Entrepreneurs
ETA
Expanded Text Ads
Feed
Final URL
Game On
Global Entrepreneurship Summit 2016
Gmail Sponsored Promotions
goals
Google Analytics
Google Analytics App
Google apps
Google Attribution
Google Events
Google I/O
Google maps
Google Marketing Next
Google My Business
Google Partners
Google Payment API
Google Play Store
Google Translate
Google Web Designer
Google+
GSP
I/O
Interview
Keyword Planner
Lightbox Ads
Local Guides
Merchant Center
Mobile
My Client Center
Negative Keywords
non-skippable ads
Online Σεμινάριο
Remarketing
responsive ads
RLSA
ROI
Search Terms
SEO
Similar Lists
Smart Bidding
Surveys 360
target CPA
Think with Google
tracking
TrueView
TrueView ads
Universal app campaign
ValueTrack
Webmaster Tools
Website Optimizer
Youtube
YouTube partners.
Archive
2017
Σεπ
Ιουν
Μαΐ
Απρ
Μαρ
Φεβ
Ιαν
2016
Δεκ
Νοε
Οκτ
Σεπ
Αυγ
Ιουλ
Ιουν
Μαΐ
Απρ
Μαρ
Φεβ
Ιαν
2015
Δεκ
Νοε
Οκτ
Σεπ
Αυγ
Ιουλ
Ιουν
Μαΐ
Απρ
Μαρ
Φεβ
Ιαν
2014
Δεκ
Νοε
Οκτ
Σεπ
Αυγ
Ιουν
Μαΐ
Φεβ
2013
Νοε
Οκτ
Σεπ
Αυγ
Ιουλ
Ιουν
Μαΐ
Απρ
Μαρ
Φεβ
Ιαν
2012
Δεκ
Νοε
Οκτ
Σεπ
Αυγ
Ιουλ
Ιουν
Μαΐ
Απρ
Μαρ
Φεβ
Ιαν
2011
Νοε
Οκτ
Σεπ
Αυγ
Feed
Follow @adwords
Follow
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Grow Greek Tourism Online
YouTube - AdWords Greece
Κέντρο Βοήθειας AdWords